出國讀中學‬ VS ‪#‎留澳讀‬?
top of page

出國讀中學‬ VS ‪#‎留澳讀‬?


最近收到好多同學,問呢個問題, 所以就決定寫一篇同大家 分享下 . ‪#‎出國一定好‬? . . 先攪清楚出國的目的 1. ‪#‎提早為出國準備‬ ‪#‎不同意‬ 年青人, 一般都好快適應到新生活。 小編就認為沒太大需要提早幾年過去 . 2. ‪#‎學習獨立‬ ‪#‎同意‬ 出國生活,遠離家人照顧的確係學習成長的好方式。 人在外,真係會比較珍惜家人的好。

3 ‪#‎澳門教育制度唔適合‬ #不同意 其實澳門教育非常多元,只要目標明確,要找到適合的學校還是可以的。

4. ‪#‎追求更好‬ #不同意 提早過去好多時由於語言問題 , 都會有跟唔上的問題, 而影響升讀名校的機會。 如果一心考間好學校, 留澳找合適課程以公開試入讀機會較大

5.‪#‎輕鬆一點‬ #不同意 . 外國是否一定比本地好, 其實要看所選的學校質素如何 要知道外國亦有Band 5 學校 , 因此出國前一定要先了解 清楚入讀學校之情況如何 . 以下小編分享一位同學的故事 呢位同學本身就讀英文中學,英文程度算唔錯,但數科就差D 之後聽說某間 ‪#‎升學中心‬ 的 ‪#‎建議‬ 升讀澳洲。當初入讀的中學 可以輕鬆D ,而且不用選讀數學。 . 後來到當地就讀發覺, 唔單只要選讀數學 , 而且比當初澳門的仲要難。最後只有轉讀較差的中學。 . 其實升學中心好多時比 #建議 都只係 ‪#‎基於同邊間中學簽左合約而唔會理是否真係切合同學的需求‬ . 若覺得本篇有用, 歡迎分享 你的回應是我們的動力 . ‪#‎好想出國看世界‬ ‪#‎澳門‬ ‪#‎中學‬ ‪#‎升學分析‬ ‪#‎升學是要準備的‬


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page